woensdag 7 mei 2008

Actie!

Hé Plantyners

Merci voor de warme ontvangst gisteren! (en dat mogen jullie letterlijk en figuurlijk nemen)
Ik heb ervan genoten. 't Was heel fijn om jullie allemaal nog eens terug te zien.
De afgelopen week begon ik m'n vroegere bioritme weer even terug te vinden, en dat was leuk om mee te maken ;-)
Ik heb dan ook vanalles kunnen doen: een communiefeest, een daguitstapje, een verrassingsverjaardagsfeest met m'n vrienden, korte fietstochtjes naar 't centrum, het feestje bij Plantyn, de spaanse les (en den après), ...
Allemaal dingen die maanden geleden waren. En daarom waren ze zoveel specialer dan anders.
Het zijn één voor één momenten die in m'n kopje zijn opgeslagen en die ik zeker meeneem naar het uza morgen. Als m'n kamertje me daar even te klein wordt of de verveling toeslaat, zal ik de film van de afgelopen week zeker nog eens afspelen :-)

Merci aan iedereen om erbij te zijn en al die momenten zo leuk te hebben gemaakt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn te horen dat je al die dingen kon meepikken toen je op vrije voeten was! En, zoals je weet, het is altijd heel of als je binnenspringt op Plantyn (al dan niet bij een feestje)!!!