donderdag 4 september 2008

derde keer goede keer

Gisteren controle en ze hebben me meteen hier (in 't uza) gehouden.
Niet van te verschieten na de afgelopen week. Ik kon amper nog eten of drinken door een tegenspruttelende maag, had darmkrampen, was helemaal uitgeput, m'n ogen stonden soms op springen en ik had hoofdpijn, ik kreeg m'n pillen niet meer binnen...
Niet om thuis te blijven dus, want vanzelf verbetert dat allemaal niet.
Maar ik had wel schrik om terug binnen te komen, want m'n katheter was er net sins vorige week uit. En nu heb ik dus al een nieuwe, de derde...
Het 'oplapwerk' kan beginnen ;-)

Ciao
Marleen

8 opmerkingen:

dries laurens zei

Marleen,
je bent in goede handen. Laat je goed verzorgen, en stap voor stap kom je er wel! (zelfs als daar af en toe een stapje achteruit bij is). Houd de moed er in, en blijf vechten, Cuba en co wachten op jou! (maar wees gerust: ze lopen niet weg)

Sandra Di Dio zei

Het was gisteren misschien niet zo fijn om te horen dat er terug een katheter moest geplaatst worden, maar je hebt dat, ondanks het feit dat het niet zo van een leien dakje liep, met verve doorstaan. Leuk je ook 'in real life' te hebben ontmoet! Hou je taai en laat je maar goed verwennen door de supermannen en -vrouwen van D2.
Groetjes,
Sandra

Anoniem zei

spijtig van de katheter, maar de kenners van het UZA zullen je zeker terug helemaal toppie kunnen maken.
We blijven bij Plantyn aan je denken en mee supporteren dat je snel weer kathetervrij én thuis bent!

Anoniem zei

Hoi Marleen, je hebt je al opnieuw achter je computer gezet zie ik. Dan kom ik morgen na Lier zeker eens binnen. Je labo hoorde ik was prima. En er is ook een nieuw medicijn bijgekomen ivm de aGVHD - CellCept. Dus dat moet daarmee zeker lukken!

Groetjes,
Ann (in elk geval geen supervrouw vanwege de catherverwijderingsbeslissing...)

Anoniem zei

Dag Marleen
Weer veel te lang geleden hé? Als ik je berichtje van vorige week lees, dan lees ik nog steeds ups en downs. Zeven stapjes vooruit en eentje achteruit? Blijf je optrekken aan alle goeie momenten hé. En plannen maken! En Cuba bovenaan dat lijstje! Bij Plantyn wordt er al gesproken in termen van 'en als Marleen dan terugkomt dan ...'. We kijken er allemaal al naar uit! Ondertussen blijven we voor je duimen.
Groetjes,
Nele

Anoniem zei

Zeker de moed erin houden hé Marleen!!
Deze nieuwe ziekenhuisdagen lijken lang en volledig verschrikkelijk omdat niets echt vlot zoals je wil. Maar wees gerust, ze gaan voorbij hoor. En een nieuwe finish is dan in zicht. Zo is dat toch ook in de topsport. Tia was net terug uit China of ze moest al terug ervoor 100% gaan in Duitsland! Denk ook aan de haas en de (water)schildpad...De schildpad heeft het tenslotte toch maar gehaald! Dus, so will you!
Groetjes, Ann

Anoniem zei

Bedankt voor het Pasar artikel over 'Vrouwen op de top'. Koen is een hele goede vriend en ik heb hem al gecontacteerd hierover. Ik heb de link ook al op de hematologieblog van het UZA geplaatst. En zo zag ik dat de (automatische) quote of the day vandaag op ons blog is: 'Time will pass and seasons will come and go.'- Roy Bean

En zo is het! Kan misschien een beetje helpen om het geduld te bewaren met de glimlach...(alhoewel er ook best mag geweend worden hoor!)
Ann

dries laurens zei

Huppekee,
Boink Boink,
Hup, Hup,
Swiiiiiiiiiiiiiip,
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
tuut, tuut,
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

voila, je motor is weer vollenbak gestart!

veel sterkte, moed en geduld!