zondag 23 november 2008

Van intensieve terug op D2

Intussen heb ik van vrijdagmiddag tot nu op intensieve gelegen.
Donderdag moest ik op controle en heb ik tijdens de voormiddag een epilepsieaanval gekregen. De eerste keer in m'n leven....
Ze hebben dan direct een mri-scan gedaan en daar zagen ze een ontstekingske in de hersenen. Gevolg: bibi direct de vrijdagmiddag naar intensieve zorgen, zodat ze mijn bloeddruk constant konden monitoren.
Voorlopig denken ze dat dat 'dinsgke' in m'n hersenen komt door de neoral (een van de medicijnen tegen afstoting) en door het stoppen van de cortisone.
De cortisone is nu terug opgestart. En dat ontstekingske is iets 'reversief', dat kan dus terug verdwijnen.
ondertussen gaan ze de cortisone terug wat afbouwen en zien wat dat geeft op mijn bloeddruk. daarnet was die nog perfect.

Ben content dat ik nu terug op D2 lig! (Maar liefst niet voor te lang, want vrijdag zouden we naar center parces vertrekken!)

Dikke groetjes en knuffels en hopelijk tot gauw op Plantyn!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij bent ook altijd in voor verrassingen, hé! Blij dat je terug op D2 bent. Flink genezen, hoor, en we duimen voor de trip naar Holland!

Dikke knuffel
De collega's

dries laurens zei

hup hup huppekee!
groetjes aan Lou Mazzilou!

Sandra Di Dio zei

Hoi Marleen,

je berichtje was wel even schrikken. Ik ben alleszins heel blij voor je dat alles onder controle is en dat je terug op D2 bent. Hopelijk kan je binnenkort genieten van enkele dagen Centerparcs!

Groetjes,
Sandra

Anoniem zei

Marleen en co, de reis naar het land ten noorden van België is dus helaas door al deze perikelen - die ondertussen, na een tweede kort nachtverblijf op inzo) stilaan onder controle komen - eventjes verschoven naar volgend jaar. Maar zowel Nederland en 2009 lopen niet weg. Ook je grootmoeder zal erg blij zijn wanneer jullie naar huis komen - en ze ziet er ons uit dat ze met Oud en Nieuw er stevig gaat invliegen voor haar 90 jaar!