zaterdag 31 januari 2009

vakantietherapie

Aan alle mooie liedjes komt een einde, helaas...
Ik had gisteren absoluut geen zin om weer naar huis te komen, de vakantie had gerust nog wat langer mogen duren.
Jammer dat ik er geen internetverbinding had, maar ik heb gisterenavond al wel de slappe lach gehad met de blogberichten die jullie er vorige week hebben op gezet :-))

Het was super om eindelijk nog eens 'normale' dingen te kunnen doen. Elke dag toch een wandelingetje van een uurtje, want het was koud, maar zonnig weer - heel de week lang! We zijn gaan poolen, gaan eten, een dagje naar Roermond gegaan, ...
Kortom, ik heb ervan genoten.

En ik weet nu: vakantie is de beste therapie. Volgende woensdag als ik op controle ga, vraag ik nog een voorschrift voor extra vakantie ;-)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed idee, Marleen, zo'n nieuw voorschrift!
Blij dat het zo'n deugd heeft gedaan.
Hilde

Anoniem zei

Heel fijn dat de trip je zo goed bevallen is, Marleen! Tot binnenkort in de Motstraat!

de collega's

Anoniem zei

Super dat het zo'n deugd heeft gedaan! Haal maar rap wat van die voorschriften!!
Groetjes,
Eline

Anoniem zei

DOEN zo'n volgende trip. Wel de data tijdig meedelen hé, dan kunnen we dat in onze agenda zetten!
t.Magda

Anoniem zei

JOEPIE! ik heb dan toch eindelijk door hoe ik een reactie op je blog kan zetten!
OEF!
t.Magda

Anoniem zei

womistrOK, geen probleem. De drukker van deze HELE SPECIALE voorschriften is al op de hoogte...
Vakantie is inderdaad een onverwoestbaar medicijn. En dé opkrikker van het gezonde immuunsysteem! Dus ideaal als 'maintenance' therapie!!