woensdag 7 januari 2009

woensdag controledag? niet deze week!

't Is eindelijk een keer gelukt!
Voor de eerste keer in meer dan een jaar eens een weekje zonder dat ik in het uza moet zijn.
En hoe sympathiek en fijn het hematologieteam ook is, ik vind het niet zo erg ;-)))
Eens een keer geen bloed trekken en gewoon lekker thuisblijven. Binnen genieten van het winterse sneeuwlandschap buiten.

Ik steek m'n energie momenteel vooral in het overwinnen van de afstoting, maar maandag kom ik nog eens langs op Plantyn.
Om 'verloren maandag' toch niet zomaar verloren te laten gaan...

Warme groetjes
Marleen

6 opmerkingen:

dries laurens zei

Marleen, gij zijt een snoeperke: de juiste momenten uitkiezen om mee te eten (bbq, worstenbrood!!!), ge zijt er ne krak in! doe zo voort.

marleen zei

héél af en toe sla ik ook lekkernijen en feestjes over, zoals de nieuwjaarsreceptie vandaag. maar dat gebeurt me niet al te vaak ;-)))

Sandra Di Dio zei

Vandaar dat je er deze ochtend niet was. Ik was al ongerust, maar dat was blijkbaar nergens voor nodig. Ik vind het fantastisch voor je dat het uiteindelijk gelukt is om een weekje over te slaan. Op naar 2 weekjes overslaan nu ;o)!
Groetjes,
Sandra

Anoniem zei

Driewerf hoera! Een week zonder UZA (waar we uiteraard niet het personeel mee bedoelen!!!), dat verdient een DIKKE PROFICIAT!

We kijken ernaar uit je maandag nog eens te zien & horen!

de collega's

Anoniem zei

Dat ziet er goed uit zeg tijdens de drie dagen dat ik in Oxford was!
't Was ook veel te koud om op de baan te komen - tenzij op schaatsen of ski's misschien?...Leuke foto met je sneeuwschoenen onderweg in de bergen. Alles thuis ook dit WE onder controle? Groetjes, Ann

marleen zei

Vorige week wel nog eens met Inge gebeld omdat de afstoting niet echt verminderde. Opnieuw een beetje meer medrol en cellcept, en nu is het wel aan het beteren.
Heb nu wel een verkoudheid te pakken, maar wat wil je met zo'n weer?