vrijdag 6 februari 2009

oewist?

Woensdag nog eens op controle geweest en het zag er goed uit. Positief dus! De vakantie heeft me ook deugd gedaan en ik lig sinds een week of drie toch al veel minder op de zetel dan daarvoor.
Binnen 3 weken ga ik terug op controle en dan heb ik die week ook een paar scans en een afspraak bij de neuroloog voor de opvolging van die epilepsieaanval een tijd geleden.
Ik geniet er intussen ook van om af en toe in m'n appartementje te vertoeven, al ben ik nog niet opnieuw terug 'verhuisd'. Daarvoor wacht ik tot ik van die katheter verlost ben en weer iets mobieler ben met fiets of auto.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben zo blij voor jou, maar ook voor mij!
Annette

dries laurens zei

hup hup huppekee!
doe zo voort!

Anoniem zei

Jij bent gewoon keigoe bezig!!!!!!

Anoniem zei

En de katheter is er helemaal uit hoorde ik van Irma!
(En deze keer houden zo hé!)