woensdag 2 juli 2008

I love it!

Echte zomer, en dat tijdens de recuperatieperiode dat ik thuis ben! Hoewel m'n benen nog niet helemaal doen wat ik zou willen, kan ik toch allerlei 'leuks' doen.
Ik krijg wel eens de vraag: 'Wat doe je dan zoal thuis?'.
Eerlijk? Soms gewoon niets anders dan in de zetel hangen, lummelen of wat computeren.
Maar tijdens weken als deze, komen daar ook wel andere dingen bij.
Zoals een heel fijn feestje met collega's, gezellige etentjes met vrienden, de traditionele smoutebollen van de kermis, een sportief evenement als Cycle for Life, de proclamatie op het einde van ons 5e jaar Spaans, ...

En tussendoor ga ik ook nog op hemato-controle. Waar ik gisteren trouwens 'goedgekeurd' ben voor de transplantatie. Alle onderzoeken waren immers in orde.

Sommigen onder jullie zijn tijdens de afgelopen weken getuige geweest van mijn elegantie. Want jawel, vallen doe ik in stijl :-)
Gelukkig zijn er altijd helpende handen en sterke spieren in de buurt geweest om me weer recht te helpen.
Met vallen en opstaan, maar ik kom er wel. Zeg dat Laurens het gezegd heeft ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Marleentje, zo te horen ben je weer lekker druk-druk bezig. Groot gelijk dat je profiteert van het weertje en de gelegenheden om vrienden, familie en collega's te bezoeken. Wij van Plantyn vinden het altijd SUPER als jij binnenspringt!!!

*plantyn blogt voor marleen* zei

We love it to!!!
Zeker wanneer jij bij ons binnenspringt en druk druk druk aan het vertellen gaat, wij genieten daar elke keer weer enorm van. Geniet de komende dagen nog volop en je weet als je weer in 't UZA bent, dan kan je op ons rekenen. Wij gaan samen met jou voluit de komende weken tegemoet, er gaan wat lippen passeren me dunkt!
Hou je haaks!

Fieke Maes