donderdag 7 augustus 2008

naar huis!!!

Eindelijk... hier heb ik zo lang naar uitgekeken, afgeteld...
Morgen mag ik naar huis! Geen chemo meer, geen bestraling, geen transplantatie.
Wel nog heel regelmatige controles, want de komende maanden zijn nog cruciaal voor infecties.
Ik zal dus allicht nog goed moeten oppassen, en moet nog een aantal maanden vieze pillen slikken, maar daar kom ik niet onderuit. Als we daarmee de infecties de baas blijven, moet het maar.
Tot hiertoe ziet het er allemaal goed uit, dus duimen maar dat dat zo blijft.

En voor degenen die van symboliek houden:
- 2008 is zeker niet m'n topjaar
- ik ben voor het eerst het ziekenhuis binnengegaan op 28 dec
- de transplantatie was op 18 juli
- ik ga na de laatste kuur naar huis op 8/8/2008
Wat is dat toch met al die achtjes??

;-)

4 opmerkingen:

dries laurens zei

WAUW!
SUPER!

Sandra Di Dio zei

Hoi Marleen,

ik heb ergens gelezen dat 8 in China een geluksgetal zou zijn... Dus hopelijk staat het geluk vanaf 08/08/08 voor altijd aan je zijde!

Misschien zien we elkaar wel nog eens één van de komende weken op de consultatie. Ik wens je alleszins nog héél veel succes toe en blijf voor je duimen!

Groetjes,
Sandra

Anoniem zei

Ja, dat van die 8 klopt. We hebben hier twee jaar geleden een Chinese collega gehad en die vertelde ons dat. En zo beginnen de Olympische Spelen morgen op 8/8/8.
In elk geval alle EVEN getallen brengen geluk in China. Dus iemand met twee geboortes zeker! Marleen, je zal dus in je hele verdere leven een geluksbrenger zijn.
Succes thuis en tot op de raadpleging volgende week!

Anoniem zei

Dat is MEGA-FANTASTISCH nieuws! Je hebt het hem weer gelapt, Marleen! Absolute klasse!!!!

P.S. Ik heb wel eens een nare droom gehad van een dikke, verstikkende 8 in een heel krap excel-celletje...