donderdag 18 december 2008

5 maanden!

Ja ja, zo lang is het intussen al geleden dat ik nieuwe stamcelletjes kreeg.
18 juli was transplantatie-dag en dus ook een beetje een nieuwe start.
Een half jaar heb ik uitgekeken naar die transplantatie, omdat ik het zag als een 'eindpunt'. Een mens kan zich vergissen...
Na 18 juli heb ik nog heel wat meegemaakt, nog een paar keer op D2 gelegen. De recuperatie ging dus niet zo snel als ik had verwacht.
Dus: m'n moraal was de afgelopen maanden ook niet altijd even goed.

Maar nu is het tij gekeerd. We gaan stilletjesaan naar 2009 en dus is het hoog tijd om weer een beetje met m'n voeten in het 'echte' leven te staan.
Jullie steun heeft me er voor een heel groot deel mee doorgeholpen het afgelopen jaar. Want altijd was er wel iemand die een bemoedigende mail of sms stuurde, een telefoontje deed of thuis of in het uza langskwam.
Ook al reageerde ik niet altijd, het deed altijd even veel deugd om te weten dat er zoveel mensen achter mij staan.
Ik weet niet hoe ik jullie hier ooit genoeg voor kan bedanken, maar een speciaal plaatsje in m'n hart, dat hebben jullie zeker!

Voor iedereen alvast een héél dikke kerstknuffel!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook een superdikke kerstknuffel voor jou, Marleentje. We hebben met heel ons hart en met veel plezier de blog voorzien van allerlei onnozeliteiten, want jij bent nu eenmaal onze favoriete collega!
Hoe jij dit jaar zo dapper, zo ongelofelijk sterk bent doorgegaan, dat is werkelijk bovenmenselijk. Jij bent een ontzettend sterke dame! R.E.S.P.E.C.T!

XXX
de collega's

dries laurens zei

...een Tia Hellebaut - ervaring

Anoniem zei

Dapperste van het jaar: Marleen!!!!
Unaniem gestemd door Plantyn

Anoniem zei

Hey Marleen, Hier mijn tip voor je probleem 'ik weet niet hoe ik jullie ( je collega's en vrienden) moet bedanken: het is een thema uit een kerstviering :
'het mooiste geschenk dat ben je zelf!'

JE BENT ER! En al ben je nooit weggeweest, je bent weer TERUG! En je bent GEZOND!
Houden zo!
Ludwig en Hilde