woensdag 10 december 2008

de goeie richting

Yes, yes, we zijn eindelijk de goeie richting aan het uitgaan. Net terug van de controle in het uza, en alle uitslagen waren perfect in orde. Zelfs gehoord dat m'n beenmerg intussen helemaal is overgenomen door 'den duits' ;-)
Ik voel me beter dan alle voorbije weken/maanden en stilaan voel ik de energie - beetje bij beetje - terugkomen.
Het ziet er dus goed uit. Wacht maar, ze gaan in Mechelen niet weten wat ze zien tijdens de komende feestperiode :-)))

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Goe Marleen!
De Fanfare van Moed en Volharding heeft zijn werk gedaan. Proficiat!
Gooi weg dat bompakket vol nare en pijnlijke ervaringen en hang de kerstboom vol positieve glitters!
Hilde en Ludwig

Anoniem zei

O Marleen, ik ben zo blij voor jou!
Eindelijk kan je 2008 achter je laten en positief en hooopvol het nieuwe jaar instappen!
Geniet van je nieuwe energie en alles wat je ermee kan doen!
Het is je écht gegund.
Prettig eindejaar!
An Wouters

dries laurens zei

SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Olé!!!!!!!!
Dikke knuffel,
Annette

Anoniem zei

Keigoed, Marleentje! Way to go!
We kijken er ontzettend naar uit je nog eens te mogen begroeten op Plantyn!!!

*plantyn blogt voor marleen* zei

Superdesupersdesuperdesuper!!!!!
Man, man, man, dat doet deugd. Ik ben gewoon dolblij dat je stilletjesaan een nare periode kan afsluiten. Samen met jou gaan we voor een SUPER 2009 vol nieuwe energie.

Fieke Maes