donderdag 4 december 2008

home sweet home

Lieve collega's en andere bloglezers,

Eindelijk, terug thuis sinds gisteren! Bloeddrukken intussen weer onder controle, medicatie is nog eens een keer aangepast, dus nu is het nog maar 'gewoon' in rechte lijn vooruit!
Op naar 2009, naar een gezonder, sterker, jaar! Ik zal 2008 met plezier achter mij laten...

BEDANKT voor alle steun weeral: telefoontjes, sms'jes, mails, ...
Er kwam niet veel reactie van mijn kant, maar ik heb er wél heel veel aan gehad.
Mercikes dus nog eens en héél graag tot binnenkort!!

6 opmerkingen:

dries laurens zei

welkom terug thuis!

Anoniem zei

Wat een giga-fantastisch nieuws!!! Recht naar 2009 nu!

Anoniem zei

marleentje marleentje, WIJ moeten U steunen he, gij moet ons ni onderhouden! nogal wiedes da gij ni reageert als ge kompleet KO int ziekenhuis ligt. het verhaal lezen we dan achteraf wel op de blog. no worries.
puik werk trouwens, van die collega's van u, om die blog zo lang zo piekfijn en zo geweldig moedgevend te houden!
xx

Anoniem zei

Hoi Marleen,

alles onder controle en veilig thuis nu na 3 dagen?

Ik lees hier in m'n hotelkamer tijdens de 50ste American Society of Hematology Meeting in San Francisco:

'It is typical for aftershocks to occur for several days following the initial quake. Aftershocks usually become less severe with time.'

En dat is eigenlijk ook zo voor een stamceltransplantie. Er zijn de eerste maanden steeds 'naschocken' die uitdoven.
Less and less severe! Until normal.

Ann op de ASH
'conquering blood diseases from research to patient care' - zo staat op onze congreszak:)))
In America everything is overdone -Stephan Fry (maar niet op dit congres)

marleen zei

ik ben zó content dat ik terug thuis ben, da's ni te doen ;-)
alles gaat goed, lang geleden dat ik me nog zo energiek gevoeld heb. we zijn dus de goeie richting aan het uitgaan!
amusement daar nog in san francisco!

Anoniem zei

Marleen, da's goed om te lezen zeg!

En morgenvroeg (enfin hier in SF met de 9 uren tijds'achterstand') spreekt prof Berneman over de vaccinaties bij AML. Duimen maar!

Groetjes, Ann