woensdag 22 oktober 2008

hopla!

De controle vandaag was oké! Goeie bloedwaarden en m'n nieren en lever zijn weer in topvorm. Geen klachten dus.
Vandaag ook een 'beenmergaspiratie' (niet helemaal hetzelfde als een botpunctie) en da's ook allemaal goed verlopen. Zelfs zonder dormicum. Wel verdoving natuurlijk.
Maar ik heb er nu - een paar uur later - helemaal geen last van.
Goed bezig dus!

Eergisteren eens proberen op m'n nieuwe fiets te rijden, maar dat viel toch een beetje tegen. Eens ik vertrokken ben, is het niet zo'n probleem, maar starten en stoppen is toch maar een wankel gedoe. Nog niet echt klaar om in 't stad te gaan rijden dus.
En maandagavond de eerste spaanse les meegepikt. Beter laat dan nooit.

En verder ben ik gewoon zo content als een kermisvogeltje dat ik al eens terug buiten kan komen! De wereld wordt er weer een beetje groter op ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch weer een stapje vooruit, Marleen. 'Fiets zo voort!'

Johan

Anoniem zei

En die wereld ontvangt jou met open armen, Marleentje. Toppie, zoals jij bezig bent!!!

dries laurens zei

Marleen,
op naar Cuba!
schitterend nieuws waar we allemaal vrolijk van worden!

Anoniem zei

Supergoed nieuws, Marleen! Doe zo voort!
En over dat fietsen: ik ken dat probleem van wankel starten en stoppen maar al te goed (stevig doorperen is de boodschap). Dat komt wel goed, hoor! Binnenkort draai jij vlot achtjes...
Anke

Anoniem zei

super, Marleen, geniet van het verkennen van de wereld!
Een applaus van de collega's voor al die fietsvaardigheid trouwens! We hopen je snel nog 's te zien.