donderdag 2 oktober 2008

weer in het uza

Nog geen paar uur na het bloggen van het vorige bericht, telefoon vanuit het uza dat ik terug binnen moest. M'n nieren begonnen te blokkeren (ik kreeg thuis amper nog drinken binnen). Dus gisterenavond via spoed binnen, waar ik meteen een paar liter vocht binnengejaagd kreeg. Gelukkig is het toilet hier nooit veraf ;-)
Enfin, toch een heel goeie nacht op spoed doorgebracht, zodat ik me vandaag alweer iets beter voel, een beetje energieker.
En nu lig ik weer op D2, kamer 218. Waar ze me weer eventjes zullen moeten oplappen en me hopelijk kunnen verlossen van die vervelende afstoting. Maar ik heb er alle vertrouwen in. Het moet maar eens gedaan zijn met de ellende, 't moet vooruit!

7 opmerkingen:

dries laurens zei

Go! Go! Go!
moed houden Marleen!
Iedereen vecht en hoopt mee. Natuurlijk voelen we niet hetzelfde, natuurlijk hebben wij niet die last, die onzekerheid, die vermoeidheid, ... Maar we hebben wel jou om vollenbak voor te supporteren

KOMAAN!

Sandra Di Dio zei

Laat de mensen van D2 maar goed voor jou zorgen. Ze zullen het met veel liefde en plezier doen. En vooral keep up the spirit!

Groetjes,
Sandra

Anoniem zei

Absoluut hoor, Marleen...beter weer eventjes op D2 (klinkt een heel klein beetje beter dan het 'UZA' ...) dan 'beschadigde' nieren door de Neoral! Want die organen hebben we allemaal absoluut nodig om goed te functioneren, misschien kwam daar dus je reuzevermoeidheid vandaan.

Vele m An ga groetjes en Samoerai vechtlust vanuit Japan,

Ann

*plantyn blogt voor marleen* zei

Hey Marleentje

Blijven doorgaan, binnenkort komt het moment wel dat je kan zeggen "Oef dit was hard, maar we hebben het weeral gedaan". Wij sparen alvast alle onze "bubbels" op om dat moment te vieren!
Hou je haaks en dikke knuffel!

Fieke Maes

Anoniem zei

Marleentje, je bent in goede handen daar. Ook deze keer spartel jij je hierdoor en kom je er sterker uit! Dikke knuffle!

Anoniem zei

Veel moed!
We staan allemaal achter jou!

Hannelore*

Anoniem zei

ni opgeven ni afgeven vollen bak blijven gaan, ge zij goe bezig! ik ben effe ni op bezoek geweest en deze week zit het er ook weer niet in, maar ik photoshop elke dag wat positive thinking voor jou!

(ps: vul aan: ik ben benny en ik ben bonny....)

x