zaterdag 29 maart 2008

Clinicollega's (8)

Nader onderzoek bracht ook volgende 'slachtoffers' aan het licht. De medische hulpdiensten kunnen het aantal gevallen van bijwerkingen niet meer verwerken en vraagt de plaatselijke bevolking om hulp:

Ziet u één van deze of andere cliniclollega's, benader hen dan met een warme glimlach, want zij hebben bij Marleen een fijn neveneffect teweeggebracht: een stralende lach ontstaan uit de wetenschap dat de Plantyn-collega's haar een warm hart toedragen.

Hartelijk dank aan alle cliniclollega's!

Clinette & Clinitrien

























3 opmerkingen:

marleen zei

de foto's hebben zeker en vast een glimlach op m'n gezicht getoverd, al moest ik - ik geef het toe - soms al eens goed kijken wie het was.
mercikes aan iedereen! u was weer geweldig!

;-)

*plantyn blogt voor marleen* zei

Heb je de UZA'rs herkend, Marleen?
Clinette

marleen zei

eerst had ik dat niet door, maar ik kreeg een tip van clinitrien.
ik heb hen intussen herkend! leuk gedaan zenne! en leuk dat ze wilden meewerken!