vrijdag 14 maart 2008

Verborgen Plantyntalenten

Onze undercoverjournalist heeft ontdekt dat de Plantyners over talenten beschikken die jaren verborgen hebben gelegen...
Marleen, aan jou om te raden wie er schuilgaat achter de onderstaande bijdragen!

Welke beroemde paardrijdster probeert zich hier vergeefs te verstoppen?


Welke Plantynster speelt hier de ballen van de pingpongtafel?


Wie dartelt er gezwind door deze dansopvoering?



Wie voert hier een geweldig stukje theater op?



Welke Plantynmedewerkster zong deze liefdesverklaring voor Mowgli?





En last but not least: wie versierde hier de salsaleraar?

8 opmerkingen:

*plantyn blogt voor marleen* zei

ik weet het, ik weet het... maar ik mag het niet zeggen :).

Marleen?

marleen zei

De paardrijdster is Lien herself, het pingpongtalent is Annette, in de Eline het beste van zichzelf, Mia speelt mee in het toneeltje, Valerie zingt een liefdesliedje voor Mowgli en de laatste vind ik een moeilijke: Kaat of Mia?!

Anoniem zei

Hey Marleen!
Awel, Lien de paardrijdster is correct, Annette pingpong is ook goed, voor de salsa moet je nog de juiste keuze maken, maar de rest is fou-hout!
Het theatertalent is dus niet Mia, Eline was niet de danseres en Valerie zingt geen liefdesliedjes voor Mowgli!
Nog eens goed kijken en luisteren, dus...
Anke

marleen zei

effe checken: voor het theatertalent moet ik toch proberen de rechtse persoon te ontcijferen he?

Anoniem zei

Yesss!

marleen zei

Kaat geeft het beste van zichzelf in de dansopvoering (ik twijfelde daar al tussen Kaat en Eline, dus ik hoop dat het deze keer juist is, Nancy doet mee in het toneeltje, en Mia is aan 't salsadansen. Dat liedje vind ik het moeilijkst, geen flauw idee eigenlijk. Eline misschien???

Anoniem zei

Twee juiste antwoorden en twee miss! Nancy speelt inderdaad 'brave Leentje' en Mia is de ster van 't salsadansen. Voor de andere twee houden we je niet langer in spanning: Valerie danst een stukske en Anke zingt een stukske. Voilà. De verborgen talenten zijn ontdekt!

marleen zei

Amai! Ik ben helemaal onder de indruk van zoveel Plantyn-talent!
Chique!