donderdag 6 maart 2008

We zijn goed bezig!

Net terug van het UZA en daar opnieuw goed nieuws gekregen. Waarden van de celletjes zijn allemaal oké.
Ze verwachten me volgende donderdag opnieuw daar in Edegem. Opnieuw 5 dagjes 'hotelverblijf' voor de volgende chemokuur. Dat is dus nog te doen ;-)
En 't is bijna niet te geloven, maar het zullen nog eens andere 'coctails' zijn. Ze blijven inventief daar ;-)

Enfin, ik ben dus weer thuisgekomen met een goed rapport en ik ben dus nog zeker een week thuis!
Yeppaaaaaa!

4 opmerkingen:

*plantyn blogt voor marleen* zei

Een héél goed rapport, Marleentje! Geniet van de dagen dat je thuis bent. En, je weet, altijd welkom op Plantyn, want als we je zien is onze dag helemaal goed :).

Anoniem zei

Suuuuuuuuuuper nieuws Marleen!

En nu maar genieten van het leventje thuis he...

En niet vergeten om regelmatig je blog te checken!

*plantyn blogt voor marleen* zei

Keigoed rapport juffrouw Marleen, dat verdient een week logement in hotel Laurens en een dikke kus van Plantyn!

Fieke Maes

Anoniem zei

Yiiehaa!
Ik klink wel als de juf van Milla, maar ik zou zeggen "Doe zo voort!" :-)
Jouw goed nieuws betekent ook dat je binnenkort nog eens bij ons kan langskomen hé.

Dikke knuffel,
Eline