woensdag 13 februari 2008

Deel 2

Jaja, vanmorgen weer binnen gekomen in 't UZA. 't Zag er hier nog allemaal vertrouwd uit.
Ik lig nu wel op een andere kamer. Zelfde kant van de gang, maar jullie zullen bij een bezoekje moeten doorlopen tot aan kamer 224 (net voorbij het bureautje van de verpleging).
Ik heb hier bovendien een iets ruimer zicht dan op de vorige kamer, al moet ik goed turen door die vuile ramen ;-)

Het vaste telefoonnummer van deze kamer is 03/821 53 87, da's dus ook anders dan vorige keer.

Intussen heb ik deze middag de botpunctie al achter de rug. Iets stijver dan vorige keer, maar die stijfheid kan ik er gelukkig voorlopig nog uitwandelen in de gang. Voorlopig immers nog geen isolatie! En ik heb al een hometrainer besteld ;-)
Ze hebben hier aan m'n baxter net ook al iets tegen de misselijkheid gehangen, dus het zou goed kunnen dat ze vandaag al met een eerste coctail afkomen, maar daar ben ik nog niet zeker van.

Mercikes voor jullie heel warme ontvangst gisteren op Plantyn! Het deed me heel goed om daar nog eens te passeren en jullie allemaal nog eens te zien!

Groetjes, ik begin hier vol goede moed aan kuur 2 (het is dan toch waar, dat ik soms 'kuren' heb :-p)

1 opmerking:

*plantyn blogt voor marleen* zei

Marleentje, je moest eens weten hoe goed het ons gedaan heeft om je terug in onze vertrouwde omgeving te hebben. Veel moed met je 2de kuur en hop naar het volgende bezoekje. Groetjes en knuffels, Linda