donderdag 14 februari 2008

skippy in love?

vandaag liep skippy af en toe zenuwachtig en dan weer met het hoofd in de wolken rond
net voordat ik vertrok, kon ik mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en vroeg ik hem of er een bepaalde reden was waarom hij zich vandaag zo anders gedroeg dan de andere dagen

ietwat aarzelend en zelfs een tikkeltje verlegen, vertelde hij mij, dat vanavond een beetje een speciale avond is. om 20u stipt had hij namelijk een afspraakje met een kaboutermeisje dat hij toch wel zo een beetje héél graag ziet...
uiteraard zou dit nieuwsgierig aagje haarzelf niet zijn als ze niet zou vragen naar een fotootje...
en jawel, skippy liet me heel trots een fotootje zien van 'zijn' kaboutermeisje tijdens één van hun vroegere afspraakjes

het ziet er in ieder geval een lieveke uit hé?
benieuwd hoe dit afloopt...

liefdevolle groetjes!

1 opmerking:

marleen zei

da's leuk nieuws voor skippy! dat hij z'n kaboutervrouwtje maar eens meebrengt naar plantyn ;-)