woensdag 27 februari 2008

Oef

Vorige bericht was een beetje te optimistisch. Ik dacht dat het alleen maar zou beteren, maar zondag, maandag en gisteren echt weer heel vermoeide dagen. Vandaag lijkt het iets beter te gaan.
Gisteren trouwens efkes 'ne schrik gepakt'. Ik zat bijna terug in 't UZA. 's Avonds ineens koorts, en dan zou ik dus normaal binnen moeten. Maar we hebben eerst gebeld, en we mochten eerst proberen de koorts weg te krijgen met Dafalgan. En da's gelukkig gelukt!
Gewoon nog altijd thuis dus. Fjoew...
Misschien dat ik vanmiddag nog eens naar m'n appartementje ga. Zal zien of ik deze namiddag nog wat energie over heb ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Marleen,
Ik kan me voorstellen dat dat even schrikken was! Maar super dat je gewoon nog altijd in Mechelen - dicht bij ons- bent! Ik wens je heel veel energie en ik hoop dat het lukt om nog enes tot in je eigen stekje te geraken!
Dikke kus!
Eline