dinsdag 19 februari 2008

Spread the news

Ik heb heel erg goed nieuws vanuit Edegem: ik mag vanmiddag naar huis!
Een deel van de behandeling kan immers ambulant gebeuren. Op het einde van de tweede kuur moet ik nog wel eens terug naar hier voor dezelfde 'vijfdaagse kuur' zoals ik nu ook gekregen heb, maar da's niet erg. Voor de rest moet ik tussenin nog regelmatig op controle komen, en krijg ik misschien nog wel eens chemo, maar daar moet ik dan niet voor blijven overnachten.
Als dat geen goed nieuws is! Tegen alle verwachtingen, maar zo'n verrassingen mogen ze me nog geven!!

De rugpunctie gisteren is heel goed verlopen. Geen pijn of last van gehad, alleen waren die 2,5 uur platliggen er nadien te veel aan. Dat was een beetje te veel gevraagd, maar bon, ben toch maar braaf geweest ;-)

7 opmerkingen:

dries laurens zei

WAUW!!!

Anoniem zei

FEEST!!!

geweldigformidabelsuperfantastisch nieuws om deze winterse mistige dag mee te beginnen!!!

ik kan me voorstellen dat je zo blij bent als een klein meisje dat heel braaf is geweest en daarvoor beloond wordt met een lekkere likstok ;)

geniet nog na van al dit wonder en tel maar heel ongeduldig af naar vanmiddag

tot vlug!

liefs

*plantyn blogt voor marleen* zei

KEISUPERGOEDNIEUWS!!! Yeah, zo rap terug thuis, gewoon fantastisch. Maar maak het niet te bont thuis hé, fuifnummer. Wat draaien ze er toch allemaal in dat dat allemaal zo goed gaat?

Dikke knuffel.

Fieke Maes

Anoniem zei

suuuuuuuuupergoed nieuws, marleen!!!

We hebben hier allemaal al een vreugdesprong gemaakt voor je!

Of ja, een minisprongetje toch, want we willen de wc-goden niet nog meer tarten...

Anoniem zei

Marleen,

Ik ben vree content voor jou!

Dikke kus,

Hannelore*

Anoniem zei

Fantastisch nieuws Marleen!!

veel liefs,

Nathalie

*plantyn blogt voor marleen* zei

Wauw Marleentje! Dat is pas supergoe nieuws!
Kusjes, Linda