donderdag 21 februari 2008

Recht van Antwoord in 'Dag Allemaal'.

Kelly Pfaff liet onderstaand bericht afdrukken als Recht van Antwoord in 'Dag Allemaal'.

Ik wil de lezers van 'Dag Allemaal' hierbij laten weten dat de berichtgeving over Sam en mij totaal onjuist is.
Onze Sam woont nog steeds bij mij in . En we zijn nog altijd heel gelukkig. De Sam smijt nog steeds elke avond zijn basketsloefkes onder ons bed. Hij is de perfecte vader voor ons Shania en onze Kenji. Sam is gewoon de ideale man! Zo volgt hij momenteel een cursus: 'Hoe ruim ik hondenpoep op zonder te braken?'. Sam is van mij en hij is niet gediend van toenaderingspogingen door die onbekende blonde.
Als er nog van dit soort lage berichtgeving verschijnt in uw tijdschrift, dan zal ik verdere stappen ondernemen.

Geen opmerkingen: