zaterdag 9 februari 2008

Goed-nieuws-show

Yes! Vandaag voel ik me de eerste dag 'genezen'! Redelijk goed geslapen, en vanmorgen om 7u wakker geworden met ongelooflijk veel 'goesting' in een boterham met platte kaas en aardbeien ;-)
Nergens last van vandaag: weg is die brandende keel, weg het opgeblazen gevoel in maag en buik, en (bijna) weg die eeuwige vermoeidheid.
Er kan dan toch een einde aan komen...
Ik denk dat ik nog ongelooflijk ga genieten van de komende dagen, tot ik weer naar het ziekenhuis moet.
De voorbije 2 dagen trouwens wat genoten van het mooie weer met korte wandelingetjes in de namiddag. En het ziet er de komende dagen ook nog goed uit, dus ik blijf die beentjes strekken :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

het heeft ons wat tijd gekost om de zon uit haar winterslaap te halen.
we hebben er met z'n allen redelijk aan moeten trekken om haar netjes op haar 'het is nog wel winter maar toch ook al een klein beetje lente'-plek te krijgen...

maar je weet, wij geven niet op en onder het motto PLANTYN ALMIGHTY is het ons gelukt. speciaal voor jou marleen!

ik ben zooo blij dat het beter gaat.
het zijn de kleine stapjes en de resultaten daarvan die het allemaal zoveel mooier en het uikijken waard maken.

GENIET de komende dagen van al dat pré-lente moois (en je weet, doe maar lekker egoïstisch hé)

dikke knuf!

Anoniem zei

Hé Marleentje, keigoed! Eindelijk die frisse lucht inademen, de zon voelen... super! Je hebt er lang genoeg op gewacht, oneindig veel geduld gehad. Geniet met volle teugen van de komende energieke dagen!!!
Liefs

Anoniem zei

Dat is nu eens goed nieuws Marleen! De zon is meteen ook nog een beetje harder gaan schijnen! geniet nog heel erg van deze dagen en laat die boterhammen smaken !
Dikke kus.