vrijdag 22 februari 2008

RdL (De Rode Loper) - 2


Ridge heeft een nieuwe Brooke!

De producers van 'Mooi en meedogenloos' hadden vorig weekend een koude douche klaar voor hoofdrolspeelster, Katherine Kelly Lang. Vanaf volgend seizoen zal zij niet langer de rol van Brooke vertolken. Er waren al een tijdje geruchten dat Katherine Kelly Lang over the top is. Haar collega's noemen haar openlijk een 'ouwe doos', een 'verlepte griet', en daarbij kwam ook nog dat zij zich meer en meer als een onuitstaanbare diva begon te gedragen. Exit Kelly Lang dus; nog wel 'Bold' maar niet langer 'Beautiful'!

Good old pokerface Ronn Moss, die de rol van Ridge voor zijn rekening neemt, krijgt de jonge Australische actrice, Marlena Lawrence naast zich.

Dit aankomende acteertalent zal de harten van de Forrestermannen zeker op hol doen slaan. En met haar aussie-accent en haar goeie looks, zullen Eric, Thorne en Ridge moeite hebben om op het rechte pad te blijven. A new Brooke is in town!

4 opmerkingen:

*plantyn blogt voor marleen* zei

Ongelofelijk knap gedaan met die foto!!!!!

marleen zei

ik vraag me af wie hier dat photoshop-talent is!
ik begin me al stilaan voor te bereiden op m'n sterrenstatus, want blijkbaar is daar geen ontkomen meer aan?!

Anoniem zei

mijn aangeboren beroepsmisvorming gebiedt mij te zeggen:
marleen, zodra de chemo's achter de rug zijn, moet jij VOLLEDIG gaan voor een nieuwe look en voor lange blonde golvende lokken!!
ni normaal geweldig ogend!!
dit gezegd zijnde, sluit ik af met het gegeven dat dit consult je geheel gratis werd aangeboden... ;)

marleen zei

ik herken mezelf amper!
kent iemand een goed adres voor hair extensions?!?