vrijdag 22 februari 2008

EPO

Hi folks

Net terug van het UZA, en 't moet gezegd, 't was bijna een dagvullend programma...
Intussen weer eens bloed getrokken en op consultatie bij de dokter geweest, en alles was oké. M'n witte bloedcellen staan nu wel heel erg laag (we zijn weer onder de 1000), dus de dokters vonden het raadzaam om m'n celletjes weer wat te activeren en te helpen: er staat dus de komende week ook elke dag een spuitje op het menu (een soort van celletjes-epo zeg maar), zodat we weer snel kunnen stijgen.
Ik ben dus weer eventjes een echt kasplantje, al voel ik me vandaag minder moe dan gisteren. En de komende dagen zal het dus alleen nog maar beteren. Volgende afspraak: volgende vrijdag terug op consultatie. Dus als ik intussen geen 'speciallekes' voorkrijg zoals ineens een koortsaanval of zo, ben ik zeker al een week thuis!
En verder geniet ik mee van al het Plantyn-nieuws, de bubbeltjes op afstand, en vooral ook het lekkere eten thuis!

Een dikke knuffel aan iedereen!
Marleen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai Marleen, de vrienden en vriendinnen van het UZA houden je wel bezig.
Maar... we zijn vooral heel erg blij met het goede nieuws!

Een fijne maandagochtend gewenst!

*plantyn blogt voor marleen* zei

Wat ben jij goed bezig, zeg! We blijven in ieder geval positieve stralen sturen zodat de energie weer de hoogte invliegt!