woensdag 30 januari 2008

Exclusieve verschijning te Mechelen!

Maandag 28 januari deden medewerkers van de afdeling secundair onderwijs een bijzondere ontdekking toen bleek dat redacteur Ward er een bijzondere hobby op nahoudt.

"Ik begrijp er niets van ", stamelde Ward aangedaan. "Ik lees anders nooit de krant, maar zodra ik hier op mijn werkplek toekom, kan ik gewoon niet anders, de drang is oneindig groot!"


Collega's hebben regelmatig geprobeerd Ward af te leiden met stapels werk en zware beslissingen maar zonder resultaat.


Onze reporter slaagde erin een foto te nemen van het fenomeen. Onderzoekers van verschillende universitaire ziekenhuizen beloofden dinsdagavond dat zij een team met meetinstrumenten zou sturen als deze vreemde situatie zou aanhouden.


Ward blijft intussen beweren dat hij nog steeds alles mag eten, geen groene konijntjes ziet rondhuppelen en dat hij geen noemenswaardige hoeveelheden medicatie neemt.



Geen opmerkingen: