donderdag 10 januari 2008

kamerplantje

Sinds een kwartiertje is het officieel: ik ben vanaf nu voor onbepaalde tijd (paar weekjes?) een 'kamerplantje'.
Geen meloenen- of tomatenplant, ik houd het op munt, dat past beter bij de mojito's die ze mij hier blijven serveren ;-)

Maar praktisch betekent dat voor mij geen wandelingetjes meer op de gang en de deur van m'n kamertje een aantal weken dicht.
Voor degenen die op bezoek willen komen, zijn er meteen ook een paar 'spelregels':
- max. 2 personen tegelijk binnen (zegt de dokter, maar ik had eerder ook al 3 gehoord, dus ik weet het ni meer)
- handen wassen en ontsmetten op de gang voor je binnenkomt
- and last but not least: een mondmaskertje opzetten

Als jullie vragen hebben, loop gerust even langs de verpleging, zij zullen jullie heel graag meer uitleg geven.

Verder houd ik het de komende weken op virtuele knuffels, kussen of wuifhandjes ;-)
En meteen bij deze: allemaal een dikke knuffel uit Edegem!

Geen opmerkingen: