woensdag 30 januari 2008

Sesam open u

Hoe rot, tam, loom en moe de dag vandaag ook geweest is, rond 16u kwam daar gelukkig toch een beetje verandering in.
De dokter kwam hier de peptalk brengen die ik nodig had.
Tegen al mijn verwachtingen in, zijn de celletjes toch beginnen stijgen, en normaal mag ik vrijdag of zaterdag naar huis!
Dat is dus sowieso nog minder dan 3 dagen!!!
Nog een paar spuitjes intussen, de cellen die weer weten dat ze actief moeten zijn, en we zijn vertrokken!
De moraal-barometer stond dus vanavond op 'beter weer' dan vanmorgen ;-)

Ik hoop ook dat Sesam zich dus morgen of ten laatste vrijdag eindelijk weer eens opent. Zicht op de gang, op wat meer volk, opnieuw een wandelingetje kunnen doen, en tenminste niet meer opgesloten tussen 4 muurtjes...

De vooruitzichten zijn dus goed!

Slaapwel en tot heel binnenkort!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Keisupermegagoed van die celletjes, Marleen!

Nog maximum drie dagen, da's KEIweinig. Ik hoop echt dat je gewoon morgen (!!!) al de deur uit mag.

Dikke zoen van op de werkvloer, en geef die celletjes daar een lap zodat ze voortmaken!

Anoniem zei

Super nieuws Marleen!
Nu is het echt aftellen geblazen, en wij doen hier volop mee hoor.
go go go!

Anoniem zei

wij zijn gewoonweg samen met jou zooo hard in onze nopjes!!!

uit pure blijdschap heb ik vanmiddag dan ook voorgesteld dat dit toch wel een héél goeie bubbelreden is.. (ik wacht nog op bevestigende deelnames :))

jouw celletjes weten nu wat van hen wordt verwacht, dus ze wezen gewaarschuwd, en als ze ne keer een voorbeeld nodig hebben, mogen ze bij mijn nu redelijk overhyperactieve celletjes komen les nemen (net terug van bso-dag 4 op 5 en ik ben weer redelijk whoehoe)

een dikke knuffel, geniet van het aftellen en tot héél héél vlug!