donderdag 10 januari 2008

plantyn blogt voor marleen ~ de sessie!

een ontspannen goeiemorgen marleen

jouw blog gaat zijn 3e levensdag in
gisteren was het ietwat stil maar... daar komt verandering in

binnen welgeteld 24 minuten gaat 'plantyn blogt voor marleen-de sessie' van start
jouw collega's worden dan ondergedompeld in de wondere blogwereld

bereid je dus maar voor op heel wat nieuwe berichten, rubrieken, foto's, weetjes en andere knotsgekke ideeën, want die vallen zomaar uit de lucht!

omdat jij de primeur mag waarnemen, valt op dit eigenste moment 'plantyn blogt voor marleen'-how to in je mailbox
ik hop volgende week effe langs, als je vragen hebt, wil ik de sessie nog wel effe overdoen (als ik natuurlijk seffes geen kemels uitkraai ;))
je moet natuurlijk niet tot dan wachten als je dringende vragen hebt of als je al eens iets wil uitproberen

nu ga ik afsluiten, mijn bundeltjes uitprinten en bekijken of ik vorig jaar netjes heb opgelet in stef's les 'hoe gebruiken we het smartboard'...

tot vlug!
kaat

Geen opmerkingen: