maandag 21 januari 2008

Just fly away

Lieve Marleen 

Nancy heeft de fakkel aan mij doorgegeven en ik wil deze week mijn best doen als je plantyn-m(arleen)eter. Geen gemakkelijke klus nu dat jij als mijn undercover taalcorrector in isolatie zit want wat moet ik doen met mijn hardnekkige Germanismen?! Jij wist ze in mijn creatieve schrijfsels professioneel te temmen maar... jetzt tauchen sie plötzlich wieder auf en brengen hele zinnen en teksten durcheinander! Maar wadde, ik neem mijn vrienden gewoon mee naar je blog zodat ze van daaruit naar jou kunnen wuiven.

Wel, sinds dat ik weet dat je op de grote wereldkaart die voor je bed hangt al je volgende reis uitstippelt, heb ik maar één gedachte: je droom van het reizen ondersteunen! Ik heb dus eens mijn licht opgestoken bij onze noorderburen en ze hadden - wat dacht je  - dé geniale idee om ervoor te zorgen dat je eerste reis dit jaar héél comfortabel verloopt (eens dat je je eindbestemming hebt bereikt). Boeken? 









1 opmerking:

marleen zei

Hey Wiete
't Zal niet lang duren voor ik weer een reisje plan. Van zodra ik weer een beetje in het ritme van de 'grotemensewereld' zit, komt dat er zeker van!
Maar euh, mag ik dan al wel een plaatsje in dat vliegtuig boeken en liever niet in de caravan die erachter hangt?
;-)