zaterdag 26 januari 2008

Nieuwe look


Sinds vanmiddag heb ik me hier een nieuwe look laten aanmeten.
De mode hier in Edegem? Heel kort, piekjeshaar, kortom een coupe soleil midden in de winter!
Voor de laatste dag chemo deze eerste kuur mocht er al eens iets speciaals gebeuren, en dat was dus de tondeuse-kappersbeurt.

Verder is het energiepeil sinds vanmiddag toch weer wat gestegen (ik blijf een avondmens, precies :-))
En normaal zou dat de volgende dagen alleen nog maar gaan beteren. We gaan dus de goeie richting uit, binnenkort zelfs even terug richting Mechelen. Woeha!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

dat je heel wat durft, wisten we al en dit siert je helemaal! een heel nieuwe én gewaagde marleen, way to go! we tellen samen met je af en zorgen ervoor dat je ook je verblijf in mechelen niet onopgemerkt voorbij gaat... :) dikke knuf

Anoniem zei

Marleen! Je bent gewoon een toffe, lieve, geweldig leuke, grappige en ontzettend dappere vrouw. Of met coupe soleil of coupe d'hiver, ik vind het allemaal meer dan oké... Liefs

*plantyn blogt voor marleen* zei

Over hip gesproken, Marleentje! Volgens mij bereid je stiekem een grootste comeback voor op het podium. Sinead o'Connor move over!
In ieder geval: RESPECT, dame!
Dikke knuffel.

*plantyn blogt voor marleen* zei

Keicool dat kapsel, je kan misschien wel experimenteren met kleuren of zoals die hiphoppers met verschillende figuurtjes erin. Ik vind het gewoon tof op z'n Marleens.

Dikke knuffel.

Fieke