woensdag 30 januari 2008

Recht van antwoord

Ward, de redacteur die sinds enige tijd op secundair onderwijs post heeft gevat, eist een recht van antwoord na de onthullende foto van deze ochtend. Hij heeft ermee ingestemd om een schriftelijk interview (door de Meter van de Week natuurlijk) te geven. Voor verdere vragen of bedenkingen kan je natuurlijk altijd bij Ward terecht!

  • Sandwich of pistolet?
    Pistolet.
  • Kaas of hesp?
    Kaas
  • Wards huis brandt af.. Hij heeft maar tijd om één ding mee te nemen, dat wordt...
    een gigantisch meervoudig dilemma. Eens ik dan toch beslist zou hebben, is het ongetwijfeld al veel te laat. Mocht ik dan toch even een helder moment hebben, dan zou ik mijn harde schijf meeritsen: Niet omdat ik een nerd ben – dat lijkt alleen maar zo door die bril -, maar omdat daar massa’s muziek en vooral foto’s op staan die niet zomaar vervangbaar zijn.
  • Ward krijgt een bonus: 25.000 euro in the pocket! Wat doet hij ermee?
    Het heeft niets met jullie te maken, maar ik stop gelijk met werken en vertrek direct op reis tot de geldstroom opdroogt. Of ik geef een gigantisch decadent feest. Een eiland in Scandinavië lijkt me ook wel wat. Het mag allemaal op.
  • Martin y Monita of Mooi en Meedogenloos?
    Nummer één is me volledig onbekend en klinkt als een slechte cocktail, nummer twee is gelukkig slechts een vage herinnering aan de jaren tachtig en de bijhorende foute kapsels en fuchsia blazers (met Ridge en Sally Spectra meen ik mij jammer genoeg te herinneren). Maar ik kan mijn geboortedecennium niet verloochen, Mooi en Meedogenloos dus.
  • Luc Steeno of Sandra Kim?
    Luc Steeno slaagt erin steeds zijn eigen plastic zelf te blijven. Beangstigend. Ook een artiestennaam waar flink wat tijd in gekropen moet zijn. Een wandelend karikatuur en de ongekroonde opvolger van Eddy Wally, en daarom kies ik voor hem. Sandra Kim heeft enkele jeugdzondes begaan, ik vergeef het haar, zolang ze niet recidiveert.
  • Groene of rode balpen?
    Rood. Mildheid is niet meteen mijn grootste gave.
  • Zaterdag of zondag?
    Zaterdag.
  • Gom of scherper?
    Gom.
  • De beste mop ooit?
    Ik heb een geheugen als een zeef, dus ik faal nogal hard in het moppen tappen.
  • Wat wou Ward later worden toen hij klein was?
    Vooral niet groot, meen ik mij te herinneren. En ook: geheim agent, piloot, striptekenaar en bankovervaller.
  • Snelle Mini of snelle Audi? Voorlopig nog snelle fiets, maar doe toch maar de Audi.

1 opmerking:

marleen zei

Leuk! Zo leer ik de nieuwe collega's al een beetje 'virtueel' kennen. De live kennismaking is hopelijk voor heel binnenkort!