vrijdag 25 januari 2008

Hoog BV-bezoek


Grote bedrijvigheid, opgeklede dames, heren die hun das elke vijf minuten recht trokken en management dat geregeld de kam door het haar haalde. De medewerkers van Plantyn waren duidelijk getipt dat er vandaag hoog bezoek zou komen!

En inderdaad, net na de middag kwamen Bekende Vlamingen Luc Steeno en Sandra Kim Plantyn in een limousine aan om onze uitgeverij met een bezoekje te vereren! Op een katzwijm links en een krop in de keel rechts na verliep het bezoek vlotjes.

Luc en Sandra waren bijzonder teleurgesteld dat hun favoriete Plantynmedewerker (en jarenlange fan!) Marleen niet aanwezig was. Ze willen dan ook snel iets van haar horen. Bovendien wilden ze het gebouw niet verlaten zonder een persoonlijke boodschap aan Marleen in te spreken, ... of liever in te zingen.

Engelengezang vulde de vergaderzaal en ettelijke Plantyners kregen tranen in de ogen bij al dat moois.

Marleen, hier speciaal voor jou, Luc Steeno en Sandra Kim met Bel me, schrijf me!

4 opmerkingen:

marleen zei

Meiden, jullie zijn super-cool! Ongelooflijke prestatie!
Ik kan me voorstellen dat er bij Plantyn een krop in de keel of hier een daar een zwijm bij kwam kijken ;-)

Ik heb hier vooral enkele hilarische minuten beleefd met dit optreden!!

*plantyn blogt voor marleen* zei

Als dit geen commercieel succes wordt!?
Ik kijk al uit naar het volgende optreden (met heel wat bis-nummers) van dit duo: te beginnen op 06/02 tijdens de personeelsmeeting met Fred G.?

*plantyn blogt voor marleen* zei

Hi-la-risch, dames! Smack the pony maak plaats!

Anoniem zei

Dames, jullie zijn ge-wel-dig! Ook hier weer een héél geslaagde casting ;-)